1e lustrum boekje

Een rijke geschiedenis

Een vereniging die al sinds 1947 bestaat heeft uiteraard al veel hoogtepunten meegemaakt.

Wij hebben een groot archief met foto's en verslagen van tentoonstellingen en andere activiteiten.

Bent u op zoek naar materiaal van een specifiek jaar? Neem dan gerust contact met ons op.

ALV met een Gouden randje

De ALV van 2010 was een bijzondere!

Niet alleen namen de heren Burgers en Hoving zitting tot het bestuur, ook nam het bestuur na 21 jaar afscheid van Klaas F. Keessen. Het was een grote verrassing toen dhr. Paul Walraven, bestuurslid van de Koninklijke Nederland Bond van Filatelisten-verenigingen, namens de bond dhr. Keessen persoonlijk kwam bedanken voor zijn tomeloze inzet voor de filatelie. De bond had hierom besloten hem de Gouden Bondsspeld toe te kennen.

Onder luid applaus kreeg de zichtbaar aangedane oud-voorzitter door de heer Walraven de Gouden speld opgespeld.

Contactpersonen

Dagelijks bestuur