rondzendtafel (1).jpg

Onze diensten

Als lid van onze vereniging kunt u kosteloos gebruik maken van ons grote aanbod aan diensten. Een overzicht van de mogelijkheden vindt u hieronder.

Wilt u ook gebruik maken van deze handige diensten? Word dan lid, voor slechts €38 per jaar.

Rondzendverkeer

Niets is fijner dan thuis op het gemak een hele doos postzegels bekijken.

U krijgt ongeveer iedere maand een rondzending bij u thuis. Zonder op stap te hoeven gaan of af te reizen naar verre oorden kunt u aan mooi filatelistisch materiaal komen. Alleen de zegels die u eruit haalt betaalt u, de rest gaat naar de volgende deelnemer.

Toegang tot de bibliotheek

Voor de leden is een wereldcatalogus beschikbaar; alle zegels van alle landen van de wereld binnen handbereik.

Vraag het bestuur als u andere literatuur, naslagwerken en hulpmiddelen zoekt.

Taxatie

Laat geheel vrijblijvend en kosteloos uw postzegelverzameling beoordelen door deskundige bestuursleden van de vereniging. Dit kan voorafgaand aan de veiling op de verenigingsavond of tijdens de ruilbeurs.

Taxatie bij u thuis is ook mogelijk. Hiervoor vraagt de vereniging een kleine vergoeding van €20.

Nieuwtjesdienst Nederland

Via Postzegelvereniging Aalsmeer kunt u alle nieuwe uitgiften van Nederland bestellen. Ook speciale uitgiften zoals jaarcollecties, prestigeboekjes, eerstedag-enveloppen en postzegelmapjes.

Wordt u ook lid van onze mooie vereniging?

Een lidmaatschap kost u slechts €38 per jaar

U kunt dan direct gebruikmaken van al onze diensten en deelnemen aan de activiteiten.

Jeugdleden (tot 12 jaar) betalen slechts €12 per jaar.

Vul het formulier in, mail ons of neem contact op met een van onze bestuursleden om u aan te melden.

Bedankt voor uw bericht!