Image by kevs

Onze activiteiten

Regelmatig organiseren we verenigingsavonden en ruilbeurzen voor onze leden en voor iedereen die interesse heeft in filatelie.

Heeft u zin in een gezellige bijeenkomst of wilt u kijken of een lidmaatschap van onze vereniging iets voor u is? We heten u van harte welkom!

Locatie

Al onze activiteiten vinden plaats in het Parochiehuis aan de Gerberastraat 6 in Aalsmeer.

De locatie is goed bereikbaar met het

openbaar vervoer

Ook vindt u rondom het parochiehuis meer dan voldoende gratis parkeergelegenheid.

Verenigingsavond

iedere 1e maandag van de maand, van september t/m mei

Avonden die geheel in het teken staan van postzegels en de filatelie in de meest ruime zin van het woord.

Aanvang 20.00u, zaal open vanaf 19.00u.

De avond is gevuld met leuke en informatieve activiteiten, zoals:

IMG_0849.HEIC

Veilingen

conferentie

Interessante lezingen

Postzegel handel.jpg

5-cent boeken

Ruilbeurs

iedere 3e zaterdag van de maand, van september t/m april

Bent u op zoek naar waardevolle aanvullingen voor uw verzameling? Of heeft u zelf interessante stukken in de aanbieding? Kom dan gerust eens langs bij een van onze ruilbeurzen.

De ruilbeurs is open van 09.30u tot 15.00u.

Op de ruilbeurs vindt u onder andere:

Ruilbeurs 2.jpg

Uitgebreide ruilmogelijkheden

Veiling met kavels die zijn ingezonden door de leden van Postzegelvereniging Aalsmeer. Veilingen met een grote diversiteit aan materiaal: naast Nederland en Koloniën komen bijna alle verzamelgebieden van over de hele wereld voorbij.

Postzegel handel.jpg

Handelaren

Naast de grote ruilmogelijkheid zijn er op de bijeenkomsten ook (semi-)handelaren aanwezig die de hobbyisten een uitgebreid scala aan filatelistisch materiaal aanbieden. Werkelijk voor ieder verzamelgebied is er wel wat te vinden.

Roze orchideeën

Plantjes

Iedere beurs zijn er leuke plantjes aanwezig voor de liefhebber van groen. Zo heeft u voor het thuisfront direct een klein presentje.

En onze vereniging steunt u met een kleine bijdrage aan alle kosten van de dag