postzegeldoos.jpg

Wij verwelkomen u graag als lid!

Vindt u postzegels verzamelen ook een inspirerende hobby?

Bent u op zoek naar die ene perfecte aanvulling op uw verzameling of heeft u juist een collectie waar u trots op bent en die u graag met anderen wilt delen?

Of lijkt het u gewoon gezellig om regelmatig met gelijkgestemden leuke activiteiten te ondernemen?

U bent van harte welkom als lid van onze vereniging!

Koningin engeland.jpg

Wist je dat...

het in Groot-Brittannië verboden is om een postzegel met het staatshoofd erop op z'n kop te plakken?

Wat krijgt u als lid?

1 / Diverse vakbladen

Maandelijks (behalve in juli) ontvangt u het rijk geïllustreerde en bijzonder informatieve vakblad "Filatelie" bij u thuis. Daarnaast sturen wij u 9 maal per jaar (niet in de zomermaanden) ons eigen maandblad van Postzegelvereniging Aalsmeer.

Van september t/m april organiseren we in het Parochiehuis maandelijks beurzen en verenigingsavonden. Op de beurzen vindt u naast grote ruiltafels ook prominente handelaren,  een "stuiverzegelshoek", een verloting met schitterende prijzen en nog veel meer. De beurzen van Postzegelvereniging Aalsmeer hebben inmiddels tot ver in de omtrek grote bekendheid verworven.

De verenigingsavonden zijn gezellige bijeenkomsten met regelmatig informatieve sprekers. Tevens organiseren we tijdens deze avonden veilingen met veel interessante stukken,

3 / Deelname rondzendverkeer

Als lid kunt u zonder verplichting deelnemen aan het rondzendverkeer. Op een eenvoudige manier kunt u thuis voor zeer acceptabele prijzen prima filatelistische materialen kopen, zoals series, losse zegels en eerste dag enveloppen. U kunt in de rondzending (of tijdens de veiling) ook uw eigen doubletten te koop aanbieden.

Als lid mag u kosteloos gebruik van maken van onze diensten. Zet de expertise van onze bestuursleden in voor het taxeren van uw verzameling, maak gebruik van de waardevolle stukken in onze bibliotheek en blijf op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van filatelie.

5 / Mooie aanbiedingen en kortingen

Een lidmaatschap stelt u in de gelegenheid postzegels en ander filatelistisch materiaal te ruilen of te kopen tegen zeer aantrekkelijke prijzen. Zo krijgen onze leden altijd 10% korting op bij de eigen nieuwtjes-dienst bestelde postzegels of filatelistische artikelen zoals voordrukalbums.

Dit alles en meer voor slechts €38 per jaar!

Liever eerst even kennismaken? Kom dan gerust eens langs tijdens een van onze activiteiten.

Wordt u ook lid van onze mooie vereniging?

Een lidmaatschap kost u slechts €38 per jaar

U kan dan direct gebruik maken van al onze diensten en deelnemen aan de activiteiten.

Jeugdleden (tot 30 jaar) betalen slechts €12 per jaar.

Vul het formulier in, mail ons of neem contact op met een van onze bestuursleden om u aan te melden.

Bedankt voor uw bericht!